Muzyczka

piątek, 10 czerwca 2016

Cześć, czołem!



Postanowiłam zrobić ostatni post, no ale jeszcze na pewno zrobię więcej. Jak pojawi się chociaż jeden komentarz, oczywiście... Dzisiaj pokażę wam mój wygląd, mojej moviestars.
I teraz ubiorę ciuszki do naszego nowego motywu "Urban Witch"
Od razu daję paletę kolorów jakie użyłam do mojego stroju. Ok teraz strój!
Koszt: 1450 zł. Nie jest to dla vip. Myślę, że warto kupić taki strój, za tyle starcoins. Teraz może moje rozmowy.
Na 100% wiecie kim jest ta dziewczyna. Ona należy do klejnotów. Nie chcę ogólnie jej w tym poście obrażać. Ale styl jej napisania danej treści jest cudowny XDDDD ok, klejnoty to kratki. W takim razie, zakratkowana dziewczyno! Do następnych wiadomości. Ok nic innego nie mam z jakichś wiadomości, tak więc forum.
Moja piękna odpowiedź, hah. Ogólnie hmm! Jaka jest wasza opinia na temat Pixi Star? Kolejny post napiszę jeszcze może... dzisiaj, albo jutro. Ale to zależy od dnia, pogody;) bo możliwe, że wyjdę na dwór i nie będzie mnie cały dzień. Pozdrawiam wszystkie moje kotełki! A i taka ciekawosteczka! ^^ Mam dostać 25 czerwca małego kociaka, co ma miesiąc, jejusiu, bardzo się cieszę! *w*
 
 

4 komentarze:

  1. Masz super bloga :8 Sama też pisałam ale o czymś innym ;33 Rozwijaj sie dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do "rozwijania się dalej" to raczej no, nie za bardzo, ponieważ mam na myśli (jeśli można to tak ująć) to, że właśnie nie będę pisała postów, z tym blogiem jest koniec.. Ale postaram się od czasu do czasu pisać jakieś typowe posty ;)

      Usuń