Muzyczka

środa, 1 czerwca 2016

Dzień dziecka na msp


Cześć moje kociaki! Dzisiaj temat o dniu dziecka. Właśnie dzisiaj on wypada. Chyba u mnie na patio jest jakiś festyn związany z dniem dziecka, będzie wata cukrowa, ale ogólnie nie wiem, później się przejdę sprawdzić. (dla osób którzy nie wiedzą, patio to plac zabaw na dachu, gdzie uwielbiam chodzić z przyjaciółmi! ^^) Ok, chyba już teraz znacie definicję słowa patio. A teraz msp, jak dzień dziecka spędzają nasi mili moderatorzy, jak nasze kochane moviestars? Sami zobaczcie! Podobno miała być przecena VIP'a, a tu co? Nic nie zmienili.
Jestem chyba znów nie w temacie, ogólnie nie wiem co ma na myśli ta dziewczyna, ale ok. Przeczytam jeszcze raz, i skłonię się do rozszerzonego zdania. Ok, w tym "temacie" na forum chodzi o to, że dzień łysoli wypada właśnie dziś, a to ciekawostka! Ale popieram tą kochaną osóbkę. Wyjdę z pokoju, jest pszczoła XDD Ok już, trwało to ok. 10 minut. Całe to zamieszanie na temat Dnia Łysoli, spowodowane jest przez milsonn'a. Ja sądzę, że ów święto nie istnieje, tak jak tudzież podobne do tych świąt, święta. Notka jest krótka, myślałam, że będzie ciekawsza, lepiej sprecyzowana, aczkolwiek nie umiem pisać tak złożonych, i pięknych postów. Właśnie! :) Posty będzie pisała nasza kochana moviestars, huragan444, zapraszać ją do znajomych na msp. Jest osóbką godną polecenia, bardzo miłą, uprzejmą i ciekawą świata! ^^ Ogólnie widać to po jej skromnym zachowaniu, dziękuję takim osobom, że są na świecie.
~ Asia

 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz