Muzyczka

sobota, 4 czerwca 2016

Jedno pytanie, wiele odpowiedzi

Cześć moje kociaczki, dzisiaj temat o moim pytaniu i o waszych odpowiedziach. Wasze odpowiedzi będą odpowiednio wynagrodzone, kochane mordeczki. Myślę, że post wam się spodoba, jak i sami będziecie chcieli uczestniczyć w tego typu "konkursach". Ogólnie później zrobię ankietę, czy będziecie chcieli, żebym tak często dodawała posty... Oki! zacznijmy od zdjęć. (ps, przepraszam że dzisiaj rano nie miałam tak dla was czasu)
Wiele rzeczy podkreśliłam, by np. napisać odpowiedź, lub takie ważne informacje dotyczące tego pytania - właśnie podkreśliłam. Nie wiem ogólnie, czy na forum jest jeszcze to pytanie, ale jeśli jest, to zapraszam do odpowiedzi, będę mogła jeszcze waszą odpowiedź napisać w tym poście, albo żeby nie robić takiego harmiderku, zrobię kolejny post, dotyczące tego postu... A może... seria?! Będzie fajnie! Może sami napiszcie czy chcecie takie posty na tym blogu w.. soboty! A jakże inaczej. ^^ Ok zacznijmy może od kolejnej odpowiedzi, muszę tylko na paincie dać screen'a.
I ostatnia odpowiedź, to; skarpetki są moimi butami domowymi. Ok :) Ja też zakładam często skarpetki, zdejmuję buty i np. nie chce mi się zakładać butów domowych, to po prostu w skarpetkach.
Ogólnie będziecie się dziwić, dlaczego takie dziwaczne pytanie! A ja szczerze chciałam dać to pytanie, ponieważ świadczy to o kogoś kulturze osobistej. Miałam dzisiaj taką sytuację, że koleżanka do mnie przyszła do domu, zapomniała wziąć torebki... której tak w ogóle nie musiała brać, bo i tak później przyjdziemy do domu... no to po prostu pobiegła do mojego pokoju, z buciorami, na których był syf, brud, fuuj! Później musiałam prać dywan, niech chociaż kiedyś ona uszanuje moją pracę. Ja naprawdę nie będę jej służącą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz