Muzyczka

środa, 1 czerwca 2016

Dziwne rozmowy

Cześć, ten post zaczynam pisać o godz. 20:58, później zobaczę o której skończę. Chciałabym napisać ten pościk o dziwnych, wręcz dziwacznych rozmowach!
Osoba ma nazwe: READEK HACK, rozmowa zaczęła się od mojego przywitania. Później zaczął ten niby "hacker" pisać do mnie diabełki.
I nie dałam konta temu "hackerowi", chodziło o konto moje, ale z niego hacker jaki lool.. myśli, że oddam mu moje konto, hah.
Nie rozumiem w ogóle o czym ta osoba pisze, no chyba, że to tajny kod tych hackerów, ja ogólnie prezentuję to, że ta osoba robiła tzw. bekę. Ok. Kolejna dziwna rozmowa, pojawi się w kolejnym poście, czekajcie na niego, pojawi się dzisiaj lub jutro. Ale raczej jutro, dzisiaj nie mam za bardzo czasu, mój ulubiony film czeka, ok.
                                                                   ^ tak jak tu pisze, zapraszam do czytania moich postów!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz