Muzyczka

sobota, 11 czerwca 2016


Na pasku "zadań" jeśli można tak rzec, są tylko i wyłącznie 4 osoby online, również nasz bot, Pixi.
Pozdrawiam wszystkie umieszczone osoby. Hmm, porównajmy teraz moją przyjaciółkę, która ma najwyższy level z moich znajomych i oczywiście do tego porównania potrzebujemy osoby z najwyższym levelem... juna13! Jeju, pamiętam, jak najwyższy lvl na msp miała jeszcze ALAKINGA. Dobra, teraz robimy to.
Kliknij żeby powiększyć. I teraz odejmujemy level juny13 od levela mojej przyjaciółki. 71 - 34 = 37. Tak więc moja przyjaciółka, dąży do najlepszych, gratuluję. Hmm, teraz może kochane forum? Albo nie! Polecę wam różne blogi, które mnie fascynują.
Ogólnie czytam tylko tego bloga? Nie mam raczej innych, ulubionych blogów.
 Ta na górze, nie wiem kto to jest, ta na dole to moja taka dawna przyjaciółka, którą niezbyt lubię, ale jest oks ;v i szczerze nie wiem czy akceptować, ale skoro mam limit to... XDDD
Ok to na tyle, baju! jeszcze dzisiaj napiszę post B))  Tym razem o... hackerach? nie.. może o darmowej liście życzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz