Muzyczka

niedziela, 19 czerwca 2016

Oszustka? Hackerka!


Oszustka - dobre sformułowanie należące do grupy blablabla. 
No cześć moje misie! Dawno nie pisałam tu postów. To powinno się zmienić. Mam dla was takiego super super posta! Myślę, że wam się wszystko spodoba. Post będzie niby o "hackerce" , przez którą komputer zieje ogniem. Nawet, skrzydła się pojawiły na komputerze. XDDDD Leję. Ok, co do oszustki, nie jestem pewna, że nią jest.


To wszystko co mogłam znaleźć na forum. I jeszcze ta wiadomość Mikusi<3<3 XD Po prostu spadłam z krzesła XDD.  
 

 I właśnie ta paskudna żmija, ta emilkakocha@wp zgłosiła ją, i jest zablokowana , boże co za osoba. Ja ją teraz pozgłaszam, że się nie pozbiera, hihi
~ TheAsiaPL, nowe konto: xLighItUp

I tak się skończyła zabawa XDDDDDDDDDDDDDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz